<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8954844\x26blogName\x3dBrax+on+food\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://abrax.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://abrax.blogspot.com/\x26vt\x3d3251446694669132973', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

tisdag, november 16, 2004

Årgångsprovning av must

Pommacen lever! Men varför kan den inte få sällskap av Grappo och Trocadero? Verkar som Carlsberg trots allt rensar i hyllorna. Murmel!

Kanske läge att starta en aktion för att rädda återstående av Apotekarnes; Apelsin/Ananas, Hallon/Smultron, Passionsfrukt/Persika, Äpple/Krusbär och Citronsoda. Fasst Passionsfrukt/Persika känner jag ingen större relation till. Varför måste Apotekarnes mixa samman smakerna?

På den positiva sidan har jag ökat på min samling med mustnördar. Så i december blir det årgångsprovning. Apotekarnes julmust 2002, 2003 och 2004. Själv skulle jag aldrig kunna hålla mig borta från min julmust ett helt år, än mindre två år. Skumma månniskor på det hela tagit. Alltför mycket självdisiplin.

Fast Mattias har en P1800ES med dragkrok, och det hänger helt klart med en hjältestatus med ett sådant innehav. Tänk att det finns fler än jag som inser att sportbilar behöver vara kombis. Snart snart är MBG GT:n min. Ganska snart. Kanske till våren...